مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-13سياسي

ستون فقرات مکتبی بودن در نیروهای مسلح، آموزش و تربیت است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ستون فقرات مکتبی شدن و مکتبی بودن در نیروهای مسلح موضوع آموزش و تربیت است و هر کس در هر رشته ای به هدفی می رسد براساس آموزش و تربیت است.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ستون فقرات مکتبی شدن و مکتبی بودن در نیروهای مسلح موضوع آموزش و تربیت است و هر کس در هر رشته ای به هدفی می رسد براساس آموزش و تربیت است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز پنج شنبه 22 تیر در دیدار معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک روز مباهله اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کلمه طیبه بوده و نیروهای مسلح کشور اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای انتظامی تا بسیج مستضعفین؛ شرایطی را در سطح بین الملل برای کشور به وجود آوردند که در گذر زمان به نفع اسلام تمام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هوشیاری، خدمات و ایمان نیروهای مسلح، شرایطی را برای کشور فراهم آورده است که کشور علاوه بر پیشرفت در بعد امنیتی، به پیشرفت های شگرفی در سایر حوزه ها نیز ذیل همین امنیت توحیدی رسیده است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه شرط جامع تربیت، ایمان به خدا است و تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سایر نیروهای نظامی جهان، در عقیده، مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستون فقرات مکتبی بودن در نیروهای مسلح، آموزش و تربیت است

ستون فقرات مکتبی بودن در نیروهای مسلح، آموزش و تربیت است