مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-16سياسي

هنرمندان متعهد نقش بسزایی در هویت بخشی به نسل جدید ایفا می کنند


فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پی هویت زدایی از نسل جوان کشورمان هستند، گفت: هنرمندان متعهد، - ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پی هویت زدایی از نسل جوان کشورمان هستند، گفت: هنرمندان متعهد، اخلاق گرا و انقلابی نقش بسزایی در هویت بخشی به نسل جدید ایفا می کنند.

یونس فاتح در دیدار با اعضای بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی، با اشاره به برگزاری بخش های از این جشنواره در تبریز، افزود: برگزاری چنین همایش هایی علاوه بر اینکه سبب تقویت و استحکام نمایش های آیینی و سنتی می شود، منجر به آشنایی نسل جوان با داشته های غنی فرهنگ اجدادشان می شود.

وی یکی از مهمترین راهبردهای دولت سیزدهم را تمرکززدایی از فعالیت های فرهنگی و هنری دانست و ادامه داد: دولت بدنبال آن است که برگزاری جشنواره های بین المللی در حوزه های فرهنگی و هنری فقط مختص تهران نباشد و این فعالیت ها به سایر استان ها و شهرستان ها تعمیق یابد.

فرماندار شهرستان تبریز، گفت: ایران سرزمینی با قدمت تاریخی کهنی است که برخلاف سایر کشورها نیازمند تمدن سازی با روش های هالیودی نیست چرا که در طبع و جوهر مردمان این دیار همیشه فطرت های الهی سینه به سینه از گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان متعهد نقش بسزایی در هویت بخشی به نسل جدید ایفا می کنند

هنرمندان متعهد نقش بسزایی در هویت بخشی به نسل جدید ایفا می کنند