مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-18سياسي

فعالیت بیش از 350 هیئت مذهبی همزمان با ماه محرم در ملایر


رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر امسال از ابتدای ماه محرم بیش از 350 هیئت مذهبی در این دهه با برنامه های مختلف در سطح مساجد، حسینینه ها تکایا و سطح شهرستان ملایر فعالیت دارند.

- حجت الاسلام روح الله نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های محرم در شهرستان ملایر؛ اظهار کرد: امسال از ابتدای ماه محرم بیش از 350 هیئت مذهبی در این دهه با برنامه های مختلف عزاداری، سخنرانی، روضه خوانی و… در سطح مساجد، حسینینه ها تکایا و سطح شهرستان ملایر فعالیت دارند.

وی از فعالیت 220 نفر از روحانیون و مبلغین در این ایام ماه محرم در سطح شهرستان ملایر خبر داد و افزود: این مبلغین با هدف تبیین قیام عاشورا، سخنرانی، پاسخگویی به سوالات شرعی و برگزاری مراسم های محرم فعالیت دارند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر هم چنین از فعالیت 200 نفر از مداحان در برنامه های محرم در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: یکی از تأکیدات در این ایام بحث بصیرت افزایی و روشنگری است که مسئولین هیئت ها و سخنرانان و ارکان هیأت خادمین و… بحث بصیرت افزایی را داشته و در این راستا چهار گروه فرهنگی و تبلیغی از قم در این زمینه در مناطق مختلف شهرستان حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان تصریح کرد: در این راستا قرار است که هر در برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 350 هیئت مذهبی همزمان با ماه محرم در ملایر

فعالیت بیش از 350 هیئت مذهبی همزمان با ماه محرم در ملایر