مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-03اجتماعي

تداوم شرایط جوی پایدار تا آخر هفته در اردبیل


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت:بر اساس نقشه های هواشناسی شرایط جوی تا آخر هفته جاری در سطح استان اردبیل پایدار خواهد بود.

- مجید کوهی در گفت وگو با، اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، شرایط جوی تا آخر هفته جاری پایدار بوده و آسمان در بیشتر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

وی افزود: همچنین به دلیل ماندگاری سیستم پرفشار در سطح زمین، پدیده غالب در سطح استان به ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر وزش باد خزری در نوار شرقی، بخش هایی از مناطق شمالی و مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید انتظار می رود و همین امر سبب تداوم خنکی هوا در این مناطق می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه در مناطق شمالی و بخش های جنوبی شهرستان های خلخال و کوثر از امروز دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت، گفت: از فردا شاهد هوای گرم در مناطق اعلام شده خواهیم بود.

کوهی بیان کرد: از عصر فردا تا عصر چهارشنبه با عبور موج کوتاهی از منطقه و از شرایط فصلی و محلی علاوه بر رشد ابرهای همرفتی، در مناطقی از استان به ویژه در مناطق کوهستانی رگبار و رعدوبرق توأم با تندباد موقتی پیش بینی می شود.

وی ضمن تاکید بر رعایت موارد ایمنی توصیه شده هواشناسی جهت جلوگیری از خسارات احتمالی، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم شرایط جوی پایدار تا آخر هفته در اردبیل

تداوم شرایط جوی پایدار تا آخر هفته در اردبیل