مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-28اقتصادي

کلاهبرداری 44 میلیارد ریالی به بهانه ارز دیجیتال در اصفهان


رییس پلیس فتا استان اصفهان از دستگیری فردی که با تبلیغ برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و ارائه سود ماهیانه از یک شهروند بالغ بر 44 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، -  سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتا استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا استان اصفهان و ارائه مرجوعه قضایی با موضوع کلاهبرداری در حوزه رمز ارز، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد به دنبال تبلیغات اغوا کننده فردی با عنوان اعطای سودهای کلان از طریق سرمایه گذاری در حوزه رمز ارز، فرد مال باخته معادل مبلغ 44 میلیارد ریال ارز دیجیتال با هدف کسب سود به کیف پول دیجیتال وی واریز می کند.

مرتضوی عنوان کرد: پس از واریز وجه توسط شاکی، فرد کلاهبردار مدعی می شود موجودی کیف پول وی به دلیل بروزرسانی نمایش داده نمی شود سپس با این ترفند دارایی او را سرقت می کند.

رییس پلیس فتا اصفهان ادامه داد: کارشناسان پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی پس از کسب دستور مقام قضایی در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند متهم در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود معترف و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 44 میلیارد ریالی به بهانه ارز دیجیتال در اصفهان

کلاهبرداری 44 میلیارد ریالی به بهانه ارز دیجیتال در اصفهان