مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-09سياسي

یزد و «گیومری» ظرفیت همکاری بسیاری در حوزه نرم افزاری دارند


دستیار ویژه شهردار گیومری ارمنستان با اشاره به ضرورت تقویت پیمان خواهرخواندگی دو شهر، گفت: یزد و گیومری ارمنستان ظرفیت های همکاری زیادی در حوزه نرم افزاری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرام شابویان در سفر هیئت ارمنستانی و مجارستانی به یزد در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری یزد ضمن قدردانی از میزبانی یزدی ها و مهمان نوازی مردم این شهر اظهار داشت: یزد پیشینه تاریخی زیاد به همراه مردمانی میهمان نواز و خونگرم دارد و بسیار امیدواریم و علاقه مند هستیم که روابط بین دو شهر را ادامه داده و این روابط گسترش پیدا کند.

وی ادامه داد: زمینه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانیم با هم همکاری داشته باشیم به ویژه در حوزه های نرم افزاری، ساخت بردهای الکترونیکی، صنایع دستی و موارد دیگر می توانیم همکاری های خوبی با هم داشته باشیم.

شابویان عنوان کرد: ما اراضی بسیار خوب، مرغوبی در شهر گیومری داریم که از آن می توانیم برای تولید در حوزه های صنعتی و صنایع دستی استفاده کنیم و علاقه مند به گسترش فعالیت ها در این حوزه هستیم.

دستیار و مشاور شهردار گیومری بیان کرد: گیومری در میهمان نوازی مانند یزد است و مردم این شهر به خونگرم ترین مردم در کشور ارمنستان شناخته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد و «گیومری» ظرفیت همکاری بسیاری در حوزه نرم افزاری دارند

یزد و «گیومری» ظرفیت همکاری بسیاری در حوزه نرم افزاری دارند