مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-16سياسي

بُرشی از زندگی بانوی دندانپزشک ملایری با 3 فرزند


بانوی دندانپزشک ملایری با 3 فرزند زندگی شیرینی را درپیش گرفته است، وی از زندگی با عشق و علاقه و امیدواری به خداوند و آینده شان سخن گفت.

- مادرانه به سبک مادر همدانی که صاحب 5 فرزند است ، سعی شد تا زندگی مادری که توانسته در کنار تحصیلات، امور همسرداری و خانه داری، 5 فرزند نمونه را تربیت کند را به تصویر بکشیم و در این نوشتار، بُرشی از زندگی بانویی دیگر را می خوانید: میهمان لیلا رمضانی، بانوی موفق و پزشک ملایری می شویم که سطر سطر زندگی اش افتخار و سربلندی است.

در یک روز گرم تابستانی خانم دکتر و همسرش در مطب خود با خوشرویی و تبسم میزبان ما هستند.

مادر سه فرزند هستم لیلا رمضانی هستم، متولد 28 آذرماه سال 1362؛ در سال 1381 با کسب رتبه 52 در دانشگاه آزاد اسلامی تهران در رشته دندانپزشکی عمومی پذیرفته و مشغول به تحصیل شدم.

در سال 87 در رشته دندانپزشکی عمومی فارغ التحصیل شدم و در سال 1388 ازدواج کردم که همسرم نیز از نخبگان کنکور با رتبه 17 در رشته دندانپزشکی است و در حال حاضر نیز در شهرستان ملایر در حال خدمت رسانی به مردم در این حوزه است.

بعد از فارغ التحصیلی یکی از بزرگترین برنامه ها و اهدافم خدمت به مناطق کم برخوردار و محروم بود، در این راستا از سال 88 تا 94 در شهرستان فامنین همدان مشغول به خدمات دندانپزشکی عمومی شدم و در این مدت در روستاهای مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بُرشی از زندگی بانوی دندانپزشک ملایری با 3 فرزند

بُرشی از زندگی بانوی دندانپزشک ملایری با 3 فرزند