مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-03سياسي

حجت الاسلام نواب: حفظ دین در تنگناها نزد خدا ثواب دوچندان دارد


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: این که انسان بتواند در شرایط و تنگناهای سخت دین و ایمان خود را حفظ کند نزد خدا ثواب دوچندان دارد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در نشست با جمعی از شیعیان مقیم اروپا با بیان این که در دوره ای زندگی می کنیم که نسبت به پدرانمان شرایط سخت تری برای حفظ ایمان مان داریم ، گفت: تاریخ نشان داده است که مومنان همیشه برای حفظ ایمان و دین خود سختی هایی را تحمل کرده اند.

حتی برخی انبیاء برای حفظ دین و شریعت سختی زیادی را متحمل شدند چرا که مردم اهل هدایت نبودند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به سخنی از حضرت علی (ع) اشاره و تاکید کرد: ایشان فرمودند اگر دیدید سختی ها بر شما زیاد شده و پیروان حق کم شدند، احساس وحشت و ناتوانی نکنید چرا که خدا باشماست و او در همه حال شما را یاری خواهد کرد.

وی مسیر دشوار حرکت حضرت امام خمینی(ره) برای موفقیتانقلاب اسلامی را به عنوان یک الگو مطرح کرد و گفت: خیلی ها امام راحل را در ایران نمی شناختند ایشان به ناحق به زندان افتادند و به ترکیه و عراق تبعید شدند اما نهراسیدند و وحشت نکردند ودر مقابل با مقاومت و اجرای دستورات الهی روزی با افتخار و در اوج اقتدار به کشور برگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام نواب: حفظ دین در تنگناها نزد خدا ثواب دوچندان دارد

حجت الاسلام نواب: حفظ دین در تنگناها نزد خدا ثواب دوچندان دارد