مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 21:002023-07-13اقتصادي

احتمال بازگشت خودرو به بورس کالا


با وجود مصوبه شورای رقابت مبنی بر الزام عرضه همه خودروها در سامانه یکپارچه فروش، تلاش ها برای برگرداندن خودرو به بورس کالا همچنان ادامه دارد و حتی گفته می شود شاید مصوبه موردنظر از مسیرهایی مانند مجلس لغو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دنیای اقتصاد، محسن علیزاده در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه شورای عالی بورس پیشنهاد دهنده عرضه خودرو در بورس کالا بوده، تاکید کرده این شورا به صورت جدی عرضه خودرو در بورس کالا را دنبال می کند.

  به گفته وی، تصمیم قاطع اعضای شورای عالی بورس، عرضه همه خودروهای تولیدی کشور در بورس کالا - به غیر از بخشی که تکلیف قانونی محسوب می شود - است.

با این حال، شورای رقابت از زاویه دیگری مخالف این موضوع است که لازم است بررسی جدی تری روی آن صورت گرفته و حتی اگر لازم شد، عرضه خودرو در بورس کالا از قوانین شورای رقابت در مجلس شورای اسلامی مستثنی شود.

علیزاده این را هم گفته که شورای عالی بورس با توجه به تفسیرش از قانون ابزارهای مالی، سعی خواهد کرد شورای رقابت را بابت عرضه خودرو در بورس کالا قانع کند؛ اما اگر این شورا روی تصمیم قبلی خود اصرار داشته باشد، موضوع در مجلس شورای اسلامی دنبال خواهد شد.

طبق آنچه از اظهارات عضو شورای عالی بورس مشخص می شود، عرضه خودرو در بورس کالا همچنان از سوی این شورا در حال پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازگشت خودرو به بورس کالا

احتمال بازگشت خودرو به بورس کالا