مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-21سياسي

هم گُفت؛صاحب نظران و فعالان دانشجویی خوزستان درباره حجاب چه گفتند؟


صاحب نظران و فعالان دانشجویی در برنامه «هم گفت» سیاست های ترویج حجاب را مورد نقد و بررسی قرار دادند و درخصوص راهکارهای صحیح فرهنگی هم فکری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، نشست هم اندیشی هم گُفت این بار با موضوع بررسی کارآمدی سیاست های ترویج حجاب با حضور دانشجویان، فعالان اجتماعی و صاحب نظران در سالن همایش های گیت بوستان برگزار شد.

در این نشست حاضران به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسائلی نظیر قوانین حجاب و عفاف در جامعه، عملکرد گشت ارشاد طی سال های گذشته، تفاوت های نسل جدید، موضع گیری رسانه های داخلی و خارج نسبت به حوادث پیش آمده در کشور و عملکرد نهادهای فرهنگی در راستای فرهنگ سازی در زمینه حجاب و عفاف پرداختند.

    باید از فضای دستوری فاصله بگیریم حجت الاسلام سید رضا موسوی والا کارشناس سبک زندگی و خانواده در این نشست اظهار کرد: حوادثی که سال گذشته در کشور رخ داد فرصتی را در اختیار ما قرار داد که نسل جدید و به ویژه دختران مان را بیشتر بشناسیم، ما از مسئله نمی ترسیم بلکه در پی حل آن هستیم.

  وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی فرهنگی برای نسل نوجوان گفت: هر فردی در جایگاهی که قرار دارد باید برای حل مسئله تلاش کند و فضا را به سمت گفت وگو و تعامل سوق دهد تا از فضای دستوری و یک طرفه فاصله بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم گُفت؛صاحب نظران و فعالان دانشجویی خوزستان درباره حجاب چه گفتند؟

هم گُفت؛صاحب نظران و فعالان دانشجویی خوزستان درباره حجاب چه گفتند؟