مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-22بين الملل

بیانیه سفارت ایران در برن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم


سفارت ایران در سوییس در بیانیه ای اعلام کرد: مقامات سوئدی با حمایت از تحرکات مربوط به هتک حرمت قرآن کریم نشان دادند بیش از هر کسی مسئوول عواقب و پیامدهای غیرقابل جبران این گونه اعمال شنیع در نفرت پراکنی، - سفارت ایران در سوییس در بیانیه ای اعلام کرد: مقامات سوئدی با حمایت از تحرکات مربوط به هتک حرمت قرآن کریم نشان دادند بیش از هر کسی مسئوول عواقب و پیامدهای غیرقابل جبران این گونه اعمال شنیع در نفرت پراکنی، تحریک خشونت، بیگانه هراسی و ایجاد اختلاف بین پیروان ادیان ابراهیمی بوده و باید پاسخگوی نتایج مخرب مربوطه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه سفارت ایران در سوییس به شرح زیر است: اهانت به قران کریم جامعه جهانی را با اقدامی ضد اندیشه و اخلاق و ناقض موازین اولیه و اساسی حقوق بشر تحت پوشش آزادی بیان مواجه کرد.

این اقدام که یک جنایت فرهنگی و توهین آشکار به جمع مسلمانان بوده و تحت حمایت علنی دولت سوئد مجددا تکرار شد خبر از برنامه ریزی پنهان جریان های ضد دین، هرج و مرج طلب و مخالف همزیستی مسالمت آمیز جوامع انسانی می دهد.

توهین به گنجینه بی بدیل و انسان ساز قرآن کریم در کشورهای مدعی توسعه یافتگی، احترام به حقوق بشر و پیروان ادیان نمی تواند لطمه ای به جایگاه رفیع این کتاب الهی در میان مردم جهان وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سفارت ایران در برن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

بیانیه سفارت ایران در برن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم