مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-19دانش

بدهی دانشگاه به اعضای هیات علمی صفر شد


رییس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه با توجه به دستورالعمل وزارت علوم توسعه ساختاری در شرایط فعلی امکان پذیر نیست، گفت: مدیریت دانشگاه به روش گذشته امکان پذیر نیست و باید نوع مدیریتی جدید را طراحی کنیم .

- رییس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه با توجه به دستورالعمل وزارت علوم توسعه ساختاری در شرایط فعلی امکان پذیر نیست، گفت: مدیریت دانشگاه به روش گذشته امکان پذیر نیست و باید نوع مدیریتی جدید را طراحی کنیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر دانشجو در مجمع عمومی اعضای هیأت علمی دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت مدرس خطاب به اعضای هیات علمی جوان، گفت: اساتید پیشکسوت با امکانات کم و با وجود همه پستی و بلندی ها به دانشگاه و کشور خدمت کردند و اساتید جوان نیز امروز با علم و دانش و پیگیری مستمر باید رو به جلو پیش بروند و همه با حفظ احترام و دوستی به کشور خدمت کنیم.

رییس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر لزوم به روز رسانی سایت اعضای هیات علمی خاطر نشان کرد: لازم است اعضای هیات علمی نسبت به بروز رسانی صفحه خود در سایت دانشگاه اهتمام ورزند زیرا عدم بروزرسانی صفحات اساتید سبب نزول جایگاه و رتبه وبومتریک دانشگاه می شود و شأن و منزلت اعضای هیات علمی توانمند و پرتلاش دانشگاه ایجاب می کند که صفحات آنان همواره به روز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی دانشگاه به اعضای هیات علمی صفر شد

بدهی دانشگاه به اعضای هیات علمی صفر شد