مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 00:102023-07-07اقتصادي

حق بیمه 5 دهک جامعه ای لرستان رایگان شد


حق بیمه پنج دهک جامعه ای در استان رایگان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن اسد بیگی امروز روز در گفت وگو با رسانه ها، اظهار داشت: با تصویب هیئت وزیران و برابر با آیین نامه اجرایی بند الف ماده 70، میزان حق بیمه پنج دهک درآمدی جامعه رایگان شده و بیمه شدگان می توانند با مراجعه به مراکز دولتی از ارائه خدمات تا 90 درصد بهره مند شوند.

وی با اشاره به نحوه پرداخت و میزان حق بیمه برای دهک های درآمدی جامعه، ادامه داد: میزان حق بیمه دهک یکم تا دهک پنجم به صورت رایگان است و این افراد می توانند از خدمات بیمه سلامت بهره مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با اشاره به کاهش میزان پرداختی حق بیمه در دهک های شش تا 10، تصریح کرد: برای دهک شش میزان حق بیمه 20 درصد، برای دهک درآمدی هفت میزان حق بیمه 30 درصد، برای دهک درآمدی هشت میزان حق بیمه 40 درصد، برای دهک درآمدی 9 میزان حق بیمه به صورت کامل باید پرداخت شود.

اسد بیگی با اشاره به اینکه بیش از 83 درصد جمعیت تحت پوشش یعنی 993 هزار نفر در سطح استان حق بیمه آنها به صورت رایگان است، اظهار کرد: در دو صندوق روستاییان و عشایر و (ایرانیان و سلامت همگانی) بیش از 993 هزار نفر در قالب پنج دهک اول درآمدی جامعه حق بیمه آنها به صورت رایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق بیمه 5 دهک جامعه ای لرستان رایگان شد

حق بیمه 5 دهک جامعه ای لرستان رایگان شد