مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-05سياسي

بررسی معضل ریزگردهای تالاب صالحیه توسط سازمان برنامه ریزی البرز


رییس اداره کل مدیریت و برنامه ریزی استان البرز از بررسی مشکلات تالاب صالحیه و همکاری و مساعدت با دیگر دستگاه های مرتبط به منظور رفع مشکل ریزگردها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عبدالرضا کریم پور ملکشاه، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز، در بازدید از تالاب صالحیه که به همراه مدیر کل محیط زیست استان البرز انجام شد، نقاط ضعف تالاب را مورد بررسی قرار داد.

 این مقام مسؤول در حاشیه بازدید از تالال صالحیه در جمع اصحاب رسانه، افزود: در حال حاضر ما در پله شناخت تالاب و مشکلات و مضرات و البته محسنات آن هستیم.

وی ادامه داد: باید مسئله را به خوبی بررسی کنیم و تمام موارد را مورد مطالعه قرار دهیم تا به یک راه حل منطقی و پایدار برای احیای تالاب فصلی صالحیه و البته مقابله با ریزگردها دست پیدا کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز افزود، باید با حضور تمام ذینفعان اعم از افراد بومی تا مدیران و مسؤولان استانی و فرا استانی به یک راه حل ممکن برای احیای تالاب و مقابله با ریزگردها برسیم چرا که با ادامه این وضعیت در آینده نزدیک مشکلات فراوانی به دلیل وجود ریزگردها ایجاد خواهد شد.

کریم پورملکشاه در پایان اضافه کرد: مسئله ریزگردها بسیار جدی است و یکی از اولویت های ما بحث مقابله با ریزگردهاست که مهم ترین بستر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی معضل ریزگردهای تالاب صالحیه توسط سازمان برنامه ریزی البرز

بررسی معضل ریزگردهای تالاب صالحیه توسط سازمان برنامه ریزی البرز