مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:492023-07-14سياسي

سران قوا با تنظیم قانون جلوی ابتذال در جامعه را بگیرند


سران قوا با روش های حکیمانه و با تنظیم قانون برای جلوگیری از ابتذال در جامعه اقدام کنند و با کسانی که قصد لجاجت دارند با آنان نیز برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر با اشاره به واقعه مباهله برگزار شد اظهار داشت: خداوند به پیامبر فرمود به مسیحیان نجران بگوید برای روز مباهله پسران، زنان و انفس خود را به میدان بیاوردند.

امام جمعه قم بیان داشت: کسانی که به مراسم مباهله آمدند مستجاب الدعوه بودند و پیامبر با حضرت زهرا (س)، امیرالمومنین (ع) و امام حسن (ع) و امام حسین (ع) وارد این صحنه شدند که مسیحیان نجران وقتی از این این موضوع مطلع شدند فهمیدند که اگر تن به مباهله بدهند احدی از آنان زنده نمی ماند.

وی در ادامه با اشاره به سفر رییس جمهور به برخی از کشورهای آفریقایی گفت: کشورهای آفریقایی برای ایران فرصت های سرمایه گذاری و سود آوری دارند و از این فرصت باید برای افزایش صادرات بهره برد.

آیت الله سعیدی گفت: دیپلماسی متوازن دولت سیزدهم با سفر رییس جمهور به کشورهای آفریقایی دنبال شد و این سفرها ثمرات خوبی برای کشور به همراه خواهد داشت و امید است ثمرات آن در سفره مردم هم دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران قوا با تنظیم قانون جلوی ابتذال در جامعه را بگیرند

سران قوا با تنظیم قانون جلوی ابتذال در جامعه را بگیرند