مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-19حوادث

استان سمنان برای متخلفان نا امن می شود/ دستگیری 600 متخلف


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری 600 نفر در راستای برگزاری طرح فتح 3 در استان خبر داد و گفت: برابر قانون با این تعداد متخلف دستگیر شده برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جلیل موقوفه ای ظهر چهارشنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه اقلام مکشوفه طرح فتح 3 در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح فتح در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان استان برگزار شده است، ابراز داشت: مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، دستگیری سارقان، انهدام باند سرقت سیم و کابل، کشف ادوات جنگی و توقیف کالای قاچاق مهمترین اقدامات صورت گرفته در این طرح است.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش پلیس طی اجرای این طرح 600 نفر با جرایم مختلف در استان سمنان دستگیر شدند، افزود: برابر قانون با همه این متخلفان، اراذل و اوباش، سارقان و مالخران و مواد فروشان برخورد می شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در این رزمایش 72 سارق و مالخر دستگیر و پنج باند حرفه ای سرقت در استان متلاشی شدند، ابراز داشت: شش سارق احشام نیز شناسایی و 113 احشام به مالباخته تحویل داده شده است.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه دو باند حرفه ای سرقت سیم و کابل در شاهرود و سمنان منهدم شدند، تصریح کرد: چهار باند اراذل اوباش نیز شناسایی و از آنها مقادیری سلاح سرد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان برای متخلفان نا امن می شود/ دستگیری 600 متخلف

استان سمنان برای متخلفان نا امن می شود/ دستگیری 600 متخلف