مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-04بين الملل

دیدار سفیر ایران با نخست وزیر ارمنستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس بدخشان ظهوری سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان در ادامه دیدار های خداحافظی با مقامات ارمنستان امروز سه شنبه 13 تیرماه 1402 با «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان دیدار و خداحافظی کرد.

- نخست وزیر ارمنستان در دیدار خداحافظی سفیر ایران، افزایش مراودات تجاری و حضور شرکت های ایرانی در پروژه های زیربنایی ارمنستان را نشانه هایی از پیشرفت در روابط دوجانبه خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس بدخشان ظهوری سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان در ادامه دیدار های خداحافظی با مقامات ارمنستان امروز سه شنبه 13 تیرماه 1402 با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دیدار و خداحافظی کرد.

نخست وزیر ارمنستان در این دیدار به رشد تجارت دوجانبه، حضور شرکت های ایرانی در پروژه های توسعه گذرگاه مرزی مغری و ساخت پل دوستی در مرز ارمنستان و گرجستان، حضور شرکت های ایرانی در پروژه های زیربنایی ارمنستان، شروع فعالیت سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قاپان، دیدار های منظم مقامات عالی دو کشور و رشد گردشگری بین دو کشور به عنوان نشانه هایی از پیشرفت در روابط دوجانبه در سال های اخیر اشاره کرد.

سفیر ایران نیز از حمایت های نخست وزیر ارمنستان از توسعه روابط دو کشور قدردانی کرد و ابراز اطمینان کرد که تحکیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر ایران با نخست وزیر ارمنستان

دیدار سفیر ایران با نخست وزیر ارمنستان