مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-12سياسي

کمک موسسه خدمات درمانی بسیجیان کرمانشاه برای درمان 300 زوج نابارور


مسوول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان کرمانشاه گفت: 300 زوج نابارور در سطح استان را در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری بر افزایش جمعیت، - سعید کیانی، مسوول مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان کرمانشاه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری بر افزایش جمعیت و براساس رسالتی که بر دوش داریم، 300 زوج نابارور در سطح استان را تحت پوشش قرار داده ایم.

وی افزود: برای افزایش سطح خدمات درمانی به زوجین نابارور، برنامه ریزی ایجاد چند مرکز ناباروری در سطح استان کرمانشاه انجام شده و که در این صورت نقش بسزایی در درمان ناباروری در استان برعهده خواهیم گرفت.

  مسوول مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر مأموریت های اصلی مؤسسه در خدمت رسانی و ارائه امکانات درمانی به بسیجیان و افراد معسر و بی بضاعت، سال گذشته مبلغ 270 میلیون تومان به بیماران صعب العلاج و سرطانی کمک نقدی پرداخت کردیم.

وی با بیان اینکه یک هزار و 385 نفر با دریافت کارت بشیر سلامت از خدمات مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان بهره مند هستند، گفت: حضور در مناطق محروم و درمان بیماران در محل درمانگاه های این مؤسسه با تعرفه های پایین و یا رایگان کمک شایانی به بهبود شاخص های سلامت در استان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک موسسه خدمات درمانی بسیجیان کرمانشاه برای درمان 300 زوج نابارور

کمک موسسه خدمات درمانی بسیجیان کرمانشاه برای درمان 300 زوج نابارور