مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-27سياسي

واگذاری اختیار تصمیم گیری فرآیندهای آموزشی، پژوهشی و اداری به دانشکده ها


رییس دانشگاه تهران با نقد روحیه تمرکزگرایی رایج در سازمان ها و دستگاه ها، اظهار کرد: از آغاز دوره جاری مدیریتی دانشگاه تهران تاکنون، اختیار تصمیم گیری درباره بسیاری از فرآیندهای آموزشی و پژوهشی و اداری از ستاد دانشگاه به صف (واحدهای دانشگاهی) واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در جمع اعضای هیات علمی  دانشکده مطالعات جهان، مهمترین ویژگی دانشکده مطالعات جهان را وجود حس همدلی در این دانشکده دانست و گفت: دانشکده مطالعات جهان، مجموعه ای همدل و همگرا است که اعضای آن با وحدت و یکپارچگی در حال پیش بردن برنامه ها هستند.

معتقدم یکی از علل اصلی این همدلی، به پایه گذار این دانشکده برمی گردد.

سید سعیدرضا عاملی بر اساس یک ایده پخته در دهه 80 پیگیر شکل گیری دانشکده مطالعات جهان بودند و پدر معنوی این دانشکده محسوب می شوند.

اکنون که دانشکده مطالعات جهان وارد دهه سوم حیات خود می شود، شایسته است از همه فرهیختگانی که در شکل گیری این دانشکده سهیم بودند، قدردانی کنیم.

رییس دانشگاه تهران با تاکید بر ضرورت پیگیری سه رویکرد اصلی شامل رویکرد میان رشته ای و چند رشته ای ، رویکرد تطبیقی و رویکرد کاربردی در دانشکده مطالعات جهان، اظهار داشت: البته از آغاز تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری اختیار تصمیم گیری فرآیندهای آموزشی، پژوهشی و اداری به دانشکده ها

واگذاری اختیار تصمیم گیری فرآیندهای آموزشی، پژوهشی و اداری به دانشکده ها