مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:562023-07-15پزشكي

مجوز پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان شهدای کرمانشاه را گرفته ایم


مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: مجوز پذیرش بیماران بین الملل در بیمارستان شهدای کرمانشاه را اخذ کرده ایم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: مجوز پذیرش "بیماران بین الملل" در بیمارستان شهدای کرمانشاه را اخذ کرده ایم.

دکتر میثم حجتی پور در نشست خبری امروز (24 تیر) که به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، با اشاره به تلاش برای ارائه خدمات درمانی مطلوب در مراکز درمانی تامین اجتماعی، گفت: امسال 1500 میلیارد تومان منابع برای درمان مستقیم و غیرمستقیم در کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

حجتی پور از تحولات کمی و کیفی ارائه خدمات در حوزه درمان تامین اجتماعی کرمانشاه طی سال های اخیر نیز یاد کرد و گفت: یکی از مهمترین این اقدامات توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی از شش مرکز در سال های گذشته به یازده مرکز است که این تعداد تا پایان امسال به 13 مرکز افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: با فعالیت این 13 مرکز، تمام نقاط استان تحت پوشش مراکز درمانی تامین اجتماعی قرار گرفته و بیمه شدگان می توانند از خدمات رایگان آن استفاده کنند.

امیدواری برای آغاز ساخت درمانگاه بیمارستان حضرت معصومه(س) به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه همچنین از اجرای پروژه های متعدد توسعه ای و عمرانی هم بلحاط ساختمانی و هم تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان شهدای کرمانشاه را گرفته ایم

مجوز پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان شهدای کرمانشاه را گرفته ایم