مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 06:302023-07-17سياسي

سد و جاده دهدشت_ قلعه رییسی خواسته عمومی مردم چاروسا


ایجاد سد و جاده دهدشت به قلعه رییسی خواسته عمومی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، در پی سفر هیات دولت و ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستانها و بخش های استان هم در تدارک این سفر هستند.

بخش چاروسا یکی از بخش های بزرگ استان است که اخیرا موضوع شهرستان شدن این بخش در دستور وزارت کشور قرار گرفت و همین سبب شد تا برای اولین بار بعد از چند سال شاهد حضور یکی از وزیران دولت برای بررسی مشکلات این بخش باشیم.

حجت الاسلام حیدرخواه در نشست هماهنگی سفر هیات دولت و وزیر جهاد کشاورزی به بخش چاروسا با دعوت از حضور مردم و مسئولین برای استقبال از وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: بسیار خوحسال هستیم که در دولت مردمی و انقلابی بعد از چندین سال شاهد حضور یک وزیر در منطقه باشیم که باید از این فرصت به درستی استفاده شود.

امام جمعه قلعه رییسی به مشکلات بخش چاروسا اشاره و گفت: بخش چاروسا دارای فرصت و ظرفیت های بزرگی در منطقه و استان است که زمین های حاصلخیز یکی از این ظرفیت هاست که امیدواریم وزیر جهاد کشاورزی به این ظرفیت توجه و ایجاد سد برای پشت این زمین های کشاورزی را در دستور کار قرار دهد.

وی به طرح کشاورزی دره خواجه اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از طرح های بزرگی بود که در سالهای گذشته نیمه کاره رها شد و با هزینه های که انجام گرفت اما می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد و جاده دهدشت_ قلعه رییسی خواسته عمومی مردم چاروسا

سد و جاده دهدشت_ قلعه رییسی خواسته عمومی مردم چاروسا