مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-22سياسي

ضرورت افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان در آذربایجان غربی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: وجود 96شرکت دانش بنیان برای آذربایجان غربی که مهد علم و ظرفیت علمی است غیر قابل قبول است که باید افزایش یابد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: وجود 96شرکت دانش بنیان برای آذربایجان غربی که مهد علم و ظرفیت علمی است غیر قابل قبول است که باید افزایش یابد.

جواد کرمی 31تیرماه در اولین گردهمایی شرکت های دانش بنیان که در سالن آرتمیای دانشگاه ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه بعد از نامگذاری سال گذشته به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی توسط رهبر انقلاب، حمایت دولت از این شرکت ها شدت گرفت؛ تصریح کرد: برای رشد اقتصاد کشور باید به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه باید تولیدات شرکت های دانش بنیان نوآورانه باشد، یاد آور شد: معیار اصلی شرکت های دانش بنیان باید کاهش یا قطع خروج ارز باشد.

کرمی با اشاره به اینکه بسیاری از شرکت های صنعتی در استان تا سال های اخیر برای واردات مواد اولیه ، ارز از کشور خارج می کردند، اظهار کرد: با تلاش و همت شرکت های دانش بنیان میزان ارز خروجی از استان کاهش یافته و شرکت ها به سمت ارزآوری و صادرات پیش رفته اند که این با همت شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان در آذربایجان غربی

ضرورت افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان در آذربایجان غربی