مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 22:252023-07-15بين الملل

بیش از 100 خلبان صهیونیست حاضر به ادامه فعالیت نیستند


بیش از صد نفر از اعضای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، از جمله خلبانان تصمیم گرفتند تا زمانی که کابینه این رژیم از اجرای برنامه های خود برای به حاشیه راندن دستگاه قضا دست برندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  بیش از 100 خلبان و نظامی ذخیره نیروی هوایی رژیم موقت صهیونیستی در اعتراض به ادامه طرح موسوم به اصلاحات قضایی که کابینه بنیامین نتانیاهو به دنبال اجرای آن است، از عضویت در یگان های هوایی این رژیم خودداری کردند.

نتانیاهو از زمان تصدی پست نخست وزیری، با وجود تظاهرات گسترده علیه وی و کابینه اش بر سر طرح جنجالی موسوم به اصلاح نظام قضایی اعلام کرده که این طرح را متوقف نخواهد کرد.

مخالفان این طرح می گویند که هدف نتانیاهو از آن، کاستن از قدرت قوه قضاییه در فلسطین اشغالی است و شامل پیشنهادهایی برای محدود کردن قدرت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی است.

اما نتانیاهو و حامیان این طرح استدلال می کنند که قوه قضاییه قدرت زیادی دارد و در عملکرد قوه مجریه دخالت می کند.

شبکه صهیونیستی کان گزارش داد که 106 نفر از اعضای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، از جمله خلبانان تصمیم گرفتند تا زمانی که کابینه نتانیاهو از اجرای برنامه های خود برای به حاشیه راندن دستگاه قضا دست برندارد، این افراد از داوطلب شدن برای خدمات ذخیره در نیروی هوایی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 خلبان صهیونیست حاضر به ادامه فعالیت نیستند

بیش از 100 خلبان صهیونیست حاضر به ادامه فعالیت نیستند