مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-20اقتصادي

آسفالت 44 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی نیشابور


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور گفت: 44 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی نیشابور آسفالت شد.

- مجید مفیدی فر در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در سال جاری با بازدید ها و برآوردهای انجام شده از خرابی راه های نیشابور، مشخص شد که از 310 کیلومتر راه اصلی و فرعی 50 درصد آن نیاز به روکش آسفالت دارد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور افزود: براساس قراردادهای منعقد شده با پیمانکاران از اول سال جاری تا کنون 30 درصد آسفالت اجرا شده و 70 درصد باقی مانده تا اتمام زمان قرارداد انجام می شود.

وی تشریح کرد: قراردادهای آسفالت راه ها مربوط به محورهای زبرخان به نیشابور، محور کمربندی، محور نیشابور به سبزوار باند رفت و برگشت، نیشابور به کاشمر و نیز نیشابور به تربت حیدریه است.

آسفالت 30درصد راه های روستایی تا پایان سال جاری در نیشابور  مفیدی فر ابراز کرد: از صد درصد راه های آسفالت نشده روستایی نیشابور به طول 157 کیلومتر، 30 درصد قرارداد منعقد شده و در سال جاری انجام می شود.

افزایش 5 برابری اعتبارات در ساخت راه های شهری و روستایی در نیشابور رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نیشابور عنوان کرد: در سال جاری نسبت به سال گذشته 5 برابر افزایش اعتبارات در ساخت راه های اصلی، فرعی و ساخت راه های روستایی نیشابور داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت 44 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی نیشابور

آسفالت 44 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی نیشابور