مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-13سياسي

پیشرفت گلستان در رسانه ها کمرنگ نشود/ جهاددانشگاهی پیش قراول کمک به دولت است


فرماندار شهرستان کلاله روایت گری صحیح و به دور از غرض ورزی را لازمه پیشرفت استان گلستان برشمرد و گفت: کارهای بزرگی برای توسعه گلستان انجام شده که متأسفانه در حوزه اطلاع رسانی به شکل شایسته ای اقدام نکرده ایم.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان کلاله روایت گری صحیح و به دور از غرض ورزی را لازمه پیشرفت استان گلستان برشمرد و گفت: کارهای بزرگی برای توسعه گلستان انجام شده که متأسفانه در حوزه اطلاع رسانی به شکل شایسته ای اقدام نکرده ایم.

فرهاد شیبک پیش از ظهر امروز پنج شنبه 22 تیرماه 1402 در نشست با معاون و کارشناسان فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان، اظهار کرد: تلاش همه جانبه برای توسعه زیرساخت های شهرستان کلاله به خصوص زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان، آب و فاضلاب و زیرساختهای فرهنگی در دستور کار ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات خوبی در توسعه حوزه های مختلف شهرستان کلاله انجام شده است، ادامه داد: مجموعه فرمانداری کلاله از همه توان برای رفع مشکلات مردم و نیازها و درخواست آحاد مختلف جامعه استفاده می کند و خدمات رسانی ها یک لحظه متوقف نخواهد شد.

فرماندار کلاله نشر آگاهانه، نقادانه و به هنگام اخبار شهرستان کلاله در خبرگزاری ایسنا را قابل تقدیر برشمرد و افزود: خبرگزاری ایسنا رسانه ای رسمی، شناخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت گلستان در رسانه ها کمرنگ نشود/ جهاددانشگاهی پیش قراول کمک به دولت است

پیشرفت گلستان در رسانه ها کمرنگ نشود/ جهاددانشگاهی پیش قراول کمک به دولت است