مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-17اجتماعي

سلامت مردم خط قرمز مجموعه آب و فاضلاب خوزستان است


مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آبفا خوزستان با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز مجموعه آبفا خوزستان است، گفت: آب شرب روستای «حسین کلولی» دزفول دارای آیتم های بهداشتی استاندارد است.

- دزفول- مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آبفا خوزستان با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز مجموعه آبفا خوزستان است، گفت: آب شرب روستای حسین کلولی دزفول دارای آیتم های بهداشتی استاندارد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام مرادی پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت آب شرب روستای حسین کلولی دزفول در خصوص گزارشی با عنوان گلایه ساکنان روستای حسین کلولی در بخش سردشت دزفول مبنی بر استفاده از آب کشاورزی برای تأمین آب شرب ساکنان این روستا در فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پیرامون حواشی کذب به وجود آمده در خصوص آب روستای حسین کلولی صبح امروز یک جلسه فنی با مرکز بهداشت شهرستان دزفول برگزار و همه مستندات آبفا و مرکز بهداشت در این زمینه ارائه شد.

وی افزود: با بررسی های کارشناسی شرکت آب و فاضلاب و مرکز بهداشت کیفیت آب شهرک حسین کلولی از نظر آیتم های فیزیک، شیمیایی و میکروبی هیچ مشکلی نداشته و کاملاً مطلوب و سالم بوده و کیفیت آب در حد استاندارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت مردم خط قرمز مجموعه آب و فاضلاب خوزستان است

سلامت مردم خط قرمز مجموعه آب و فاضلاب خوزستان است