مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-15اجتماعي

اورژانس اجتماعی فعالیت طلایی بهزیستی است/امکانات مان باید چهار برابر شود


 یکی از فعالیت هایی که در بهزیستی به عنوان فعالیت طلایی انجام می شود، اورژانس اجتماعی است، در حال حاضر 203 نیرو در سراسر استان داریم که اگر بخواهیم پاسخگو باشیم نیروها و امکانات ما باید تا چهار برابر افزایش یابد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: یکی از فعالیت هایی که در بهزیستی به عنوان فعالیت طلایی انجام می شود، اورژانس اجتماعی است، در حال حاضر 203 نیرو در سراسر استان داریم که اگر بخواهیم پاسخگو باشیم نیروها و امکانات ما باید تا چهار برابر افزایش یابد.

مسعود فیروزی امروز، 24 تیر ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بهزیستی که در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: شعار امسال هفته بهزیستی برای مردم برای به زیستن است.

ما در بهزیستی در کف میدان بدون هیچگونه ادعایی تمام تلاش خود را می کنیم تا در حد بضاعت و با تجمیع همه امکانات دولتی و مردمی به افراد در مشکلات و گرفتاری هایشان خدمت رسانی کنیم.

وی بیان کرد: بهزیستی استان وظایف بسیار متعددی دارد که پیش از تولد افراد شروع می شود، در حین دوران زندگی آن ها ادامه دارد و حتی با فوت جامعه هدف نیز پایان نمی یابد و بعد از فوت ممکن است خانواده نیز تحت پوشش قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس اجتماعی فعالیت طلایی بهزیستی است/امکانات مان باید چهار برابر شود

اورژانس اجتماعی فعالیت طلایی بهزیستی است/امکانات مان باید چهار برابر شود