مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-04سياسي

هر کس دل در گرو اسلام و انقلاب دارد، باید برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش کند


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات جزو نوامیس انقلاب است، گفت: هر کس دل در گرو اسلام و انقلاب دارد، باید برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تلاش کند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات جزو نوامیس انقلاب است، گفت: هر کس دل در گرو اسلام و انقلاب دارد، باید برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تلاش کند.

محمدطیب صحرایی، عصر امروز (13تیر) در همایش جهاد تبیین که با عنوان “یالثارات الحسین(ع)” با حضور مداحان، وعاظ و مسئولین هیات های مذهبی استان در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با تبریک عید غدیر و با بیان اینکه همه باید در حوزه جهاد تبیین پای کار باشیم، گفت: باید واقعه غدیر را برای جامعه تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه هیات های مذهبی باید در حوزه جهاد تبیین تلاش کنند، گفت: هیات های مذهبی باید در راستای معرفی اسلام واقعی گام بردارند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سیاسی بودن دین اسلام، تاکید کرد: تا اسلام هست دشمنی دشمنان با این دین آسمانی تمام شدنی نیست.

وی در ادامه گریزی هم به اغتشاشات سال گذشته زد و گفت: در حالی که تمام جبهه کفر با آنچه در توان داشت برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب تلاش کرد، اما به یاری خداوند و در سایه بصیرت و دشمن شناسی مردم نتوانست ضربه ای به اسلام و انقلاب بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کس دل در گرو اسلام و انقلاب دارد، باید برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش کند

هر کس دل در گرو اسلام و انقلاب دارد، باید برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش کند