مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-02سياسي

برگزاری پویش بزرگ «به عشق علی (ع)» همزمان با عید غدیر در اردبیل


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با غدیر خم و با هدف نشان دادن ارادت نوجوانان و جوانان به اهل بیت پویش «به عشق علی (ع)» در اردبیل برگزار می شود.

- اردبیل-مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با غدیر خم و با هدف نشان دادن ارادت نوجوانان و جوانان به اهل بیت پویش به عشق علی (ع) در اردبیل برگزار می شود.

مصطفی آمون در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پویش بزرگ به عشق علی (ع) همزمان با عید غدیر خم و با هدف نشان دادن عشق و ارادت نوجوانان و جوانان به اهل بیت (ع) به ویژه حضرت علی (ع) برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این پویش با محوریت به عشق علی (ع) صدقه می دهم، به عشق علی گل هدیه می دهم، به عشق علی مسافری را صلواتی سوار می کنم، به عشق علی حت با یک پرس اطعام می کنم، به عشق علی بی بهانه به خانواده هدیه می دهم، به عشق علی به پدر و مادر سر می زنم، به عشق علی در فروش اجناس تخفیف می دهم، به عشق علی به کودکان عیدی می دهم و به عشق علی مهمانی می دهم، اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب عکس یا فیلم در موضوع های فوق از طریق شبکه اجتماعی ایتا به شماره 09018897103 ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش بزرگ «به عشق علی (ع)» همزمان با عید غدیر در اردبیل

برگزاری پویش بزرگ «به عشق علی (ع)» همزمان با عید غدیر در اردبیل