مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 22:352023-07-19دانش

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در زمینه درمان ناباروری و جوانی جمعیت در گیلان


رییس جهاددانشگاهی در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، به اقدامات این نهاد در حوزه درمان ناباروری و جوانی جمعیت اشاره کرد و خواستار استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی سلامت محور این نهاد شد.

- ایسنا/گیلان رییس جهاددانشگاهی در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، به اقدامات این نهاد در حوزه درمان ناباروری و جوانی جمعیت اشاره کرد و خواستار استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی سلامت محور این نهاد شد.

دکتر حسن مسلمی نایینی، رییس جهاددانشگاهی و هیئت همراه عصر امروز، چهارشنبه 28 تیرماه در حاشیه سفر به استان گیلان در دیدار با دکتر محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، با بیان اینکه جهاددانشگاهی انجام کارهای بر زمین مانده را در دستور کار دارد، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون کارهای بزرگی توسط جهاد دانشگاهی انجام شده است.

وی با بیان اینکه زمانی کشور در دانشگاه ها مشکل داشت و لذا جهاددانشگاهی ماموریت مدیریت دانشگاه در استان ها را بر عهده گرفت، افزود: امروز نیز نیاز به فناوری داریم و جهاددانشگاهی آماده نقش آفرینی در عرصه های فناورانه است.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان گیلان، بر لزوم تبدیل تهدید حجم بالای گردشگران به فرصت تاکید کرد و گفت: اگرچه ورود حجم زیادی از گردشگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در زمینه درمان ناباروری و جوانی جمعیت در گیلان

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در زمینه درمان ناباروری و جوانی جمعیت در گیلان