مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-07اقتصادي

از افتتاح فاز 2 تهران - شمال تا امضای قرارداد رشت - آستارا


افتتاح فاز رفت منطقه دو آزادراه تهران - شمال که از فردا (17 تیرماه) زیر بار ترافیکی می رود و امضای قرارداد اجرایی پروژه راه آهن رشت - آستارا با روسیه، - افتتاح فاز رفت منطقه دو آزادراه تهران - شمال که از فردا (17 تیرماه) زیر بار ترافیکی می رود و امضای قرارداد اجرایی پروژه راه آهن رشت - آستارا با روسیه، مهم ترین اخبار حوزه حمل ونقل در هفته گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مهم ترین اخبار هفته ای که گذشت، افتتاح فاز دوم آزادراه تهران شمال بود، این افتتاح روز پنجشنبه با حضور رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت.

افتتاح هفته: آزادراه تهران - شمال مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - شمال اعلام کرد با افتتاح فاز رفت آزادراه تهران - شمال، این محور تا در قبال تهاتر نفت، کار مهندسی منطقه سه آزادراه تهران - شمال را اجرا کنند؛ با وجود این در قراردادها ذکر شده که برای این پروژه 80 درصد از پیمانکاران ایرانی استفاده شود.

جنجال هفته: قیمت بلیت هواپیما در حالی که 19 سایت فروش بلیت هواپیما اوایل هفته ، گفت که برای رسیدن به عدد 550 هواپیمای عملیاتی، همه مسیرها را خواهیم رفت و خرید و ساخت هواپیما هم جزء برنامه های ما است.

نشست هفته: ایران، هند و روسیه یکی دیگر از مهم ترین اخبار در هفته ای که گذشت، سومین در دریای خزر خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افتتاح فاز 2 تهران - شمال تا امضای قرارداد رشت - آستارا

از افتتاح فاز 2 تهران - شمال تا امضای قرارداد رشت - آستارا