مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-03بين الملل

قانونگذار روس: 700 هزار کودک از اوکراین به روسیه منتقل شده اند


یک مقام پارلمانی ارشد روسیه اعلام کرد، این کشور در سالهای اخیر 700 هزار کودک اوکراینی را از مناطق جنگی این کشور خارج و به خاک روسیه منتقل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گریگوری کاراسین، رییس کمیته بین المللی شورای فدراسیون روسیه، مجلس علیای پارلمان این کشور با انتشار پستی در کانالش در پیام رسان تلگرام اعلام کرد، مسکو 700 هزار کودک را از مناطق جنگی اوکراین خارج و به خاک روسیه منتقل کرده است.

کاراسین در این پست خود نوشت: در سالهای اخیر 700 هزار کودکی که از بمباران و گلوله باران مناطق جنگ زده اوکراین فرار کردند، نزد کشور ما پناه داده شدند.

همچنین خبرگزاری رویترز گزارش کرد، مسکو تصریح داشته، برنامه منتقل کردن کودکان از اوکراین به خاک روسیه را با هدف محافظت از یتیم ها و کودکان رها شده در مناطق جنگی به اجرا در آورده است.

اوکراین ادعا کرده، انتقال بسیاری از این کودکان غیرقانونی بوده در حالی که آمریکا نیز مدعی شده که بسیاری از این کودکان به زور از خانه هایشان جدا شده اند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، بخش عمده جابجا کردن مردم و کودکان از اوکراین در چند ماه اول جنگ در این کشور که در فوریه 2022 شروع شد، اتفاق افتاد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار روس: 700 هزار کودک از اوکراین به روسیه منتقل شده اند

قانونگذار روس: 700 هزار کودک از اوکراین به روسیه منتقل شده اند