مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 21:152023-07-19اجتماعي

امکان افزایش گیت های مرز خسروی برای تردد زائران فراهم شده است


امکان افزایش گیت های مرز خسروی برای تردد زائران فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مهدی حاجیان بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مشترک مرزی با فرمانده مرزبانی منطقه سوم عراق که در ستاد فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: به منظور روان سازی تردد زائران و جلوگیری از تجمع و ازدحام آنها لازم است تعداد گیت های پایانه مرزی خسروی و گیت های طرف عراقی تناسب لازم را با هم داشته باشند.

وی افزود: در پایانه مرزی خسروی امکانات لازم در خصوص افزایش تعداد گیت ها در مواقع اضطراری پیش بینی و با هیأت عراقی نیز توافق شده که این امکان را در خاک این کشور فراهم کنند تا شاهد ازدحام کمتری باشیم.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: برای تردد هرچه بهتر و روان تر زائران اربعین و جلوگیری از ازدحام جمعیت امکان افزایش گیت ها فراهم شده تا زائران راحت تر امکان ورود و خروج از کشور را داشته باشند.

حاجیان با بیان اینکه شبانه روزی شدن مرز خسروی از یک سو و وضعیت آب و هوایی بهتر کرمانشاه نسبت به دیگر استان های میزبان زائران اربعین احتمالاً باعث خواهد شد که امسال میزبان زوار بیشتری نسبت به سال های قبل باشیم، ادامه داد: خوشبختانه کرمانشاه از ظرفیت های بسیار بالایی برای اعزام زائران به عتبات عالیات و کربلای معلی برخوردار و همیشه میزبان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان افزایش گیت های مرز خسروی برای تردد زائران فراهم شده است

امکان افزایش گیت های مرز خسروی برای تردد زائران فراهم شده است