مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:252023-06-28اقتصادي

مردم خرم آباد همچنان چشم انتظار افتتاح پل ماسور


پل ماسور خرم آباد یکی از پل هایی است که در زمان سیل 98 دچار آسیب شد و تاکنون به مرحله بهره برداری نرسیده است.

- ایسنا/لرستان پل ماسور خرم آباد یکی از پل هایی است که در زمان سیل 98 دچار آسیب شد و تاکنون به مرحله بهره برداری نرسیده است.

در این خصوص محمدصادق سپهوند، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری خرم آباد به ایسنا گفت: دو سال از زمان اجرای پروژه پل ماسور می گذرد و بر اساس اعتباری که به این پروژه داده شده انجام کار پیش رفته است.

وی اضافه کرد: هفته گذشته قرارداد پروژه پل ماسور را با جهاد نصر تمدید کردیم و هم اکنون در حال احداث کوله و دستک ضلع جنوبی آن هستیم.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری خرم آباد با بیان اینکه پل ماسور در سیل 98 با توجه به اینکه دهانه آن نسبت به دبی آب رودخانه کوچک بود، خسارت زیادی به اهالی منطقه وارد کرد و پس از این حادثه تصمیم بر بازسازی و بیشتر کردن عرض دهانه آن گرفته شد، افزود: پروژه پل ماسور دارای سه دهنه است که دهنه ضلع شرقی آن با پیمانکاری جهاد نصر در حال انجام است و اعتبار آن از محل مصوبات ریاست جمهوری به لرستان تامین شده است.

سپهوند تصریح کرد: تاکنون 15 میلیارد تومان برای این پروژه به شهرداری خرم آباد پرداخت شده و از این رقم، طلب و صورت وضعیت پیمانکار پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خرم آباد همچنان چشم انتظار افتتاح پل ماسور

مردم خرم آباد همچنان چشم انتظار افتتاح پل ماسور