مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-24اجتماعي

خانه های فناور محیط زیست در قم تشکیل می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به تشکیل خانه های فناوری محیط زیست در استان قم تصریح کرد: تشکیل این مجموعه های علمی و پژوهشی، نقش بسیار مؤثری در تحقق اهداف و رفع معضلات و چالش های زیست محیطی دارد.

- ایسنا/قم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به تشکیل خانه های فناوری محیط زیست در استان قم تصریح کرد: تشکیل این مجموعه های علمی و پژوهشی، نقش بسیار مؤثری در تحقق اهداف و رفع معضلات و چالش های زیست محیطی دارد.

سید رضا موسوی مشکینی در نخستین جلسه کارگروه تشکیل خانه های فناور محیط زیست که با حضور نمایندگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم برگزار شد، گفت: تشکیل این مجموعه های علمی و پژوهشی، نقش بسیار مؤثری در تحقق اهداف و رفع معضلات و چالش های زیست محیطی دارد.

وی بر ضرورت همکاری و مشارکت جهت راه اندازی خانه های فناور محیط زیست در قم تأکید کرد و گفت: ایجاد سرفصل ها و واحدهای درسی در مقاطع مختلف تحصیلی و برگزاری کارگاه های آموزشی برای اقشار مختلف، از جمله اقدامات این اداره کل در راستای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی زیست محیطی در جامعه است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در پایان تصریح کرد: امیدواریم با حضور نخبگان حوزوی و دانشگاهی در عرصه حفظ و حراست از محیط زیست، بتوانیم آموزش و فرهنگ سازی زیست محیطی به ویژه از منظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های فناور محیط زیست در قم تشکیل می شود

خانه های فناور محیط زیست در قم تشکیل می شود