مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-07ورزشي

پیروزی والیبالیست های ایران در جوان جهان؛ رقم خوردن ست عجیب در منامه!


تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان تایلند را شکست داد.

- جی پلاس، بیست ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان از امروز (جمعه 16 تیر) با حضور 16 تیم در شهر منامه کشور بحرین آغاز شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که در گروه نخست مرحله مقدماتی با تیم های بحرین (میزبان)، تایلند و تونس همگروه است، در اولین دیدار خود به مصاف تایلند رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و از پیش رو برداشت.

شاگردان غلامرضا مومنی مقدم نتیجه ست نخست این مسابقه را 25 بر 5 به سود خود پایان دادند تا شروعی مقتدرانه ای در این رقابت ها داشته باشند، اما ست دوم 25 بر 23 به سود تایلند پایان یافت تا از نظر ست شماری دو تیم یک بر یک شوند.

تیم ملی والیبال جوانان در ست های سوم و چهار این دیدار نیز 25 بر 13 و 25 بر 21 به پیروزی رسید تا با کسب این برد و سه امتیاز کامل، صدرنشین گروه نخست این مسابقات شود.

امیرمحمد گلزاده، مبین نصری، یونس جوان، عرشیا به نژاد، عرفان نوروزی، شایان سپهری فرد و سجاد جلوداریان (لیبرو) ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

سالن والیبال ورزشگاه بن راشد منامه گنجایش حدود 1500 تماشاگر را دارد اما در بازی هایی که امروز در این سالن برگزار شد، فقط چهل تا پنجاه تماشاگر داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی والیبالیست های ایران در جوان جهان؛ رقم خوردن ست عجیب در منامه!

پیروزی والیبالیست های ایران در جوان جهان؛ رقم خوردن ست عجیب در منامه!