مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-25اقتصادي

نصب 57 قفس پرورش ماهی در دریای عمان


مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: 57 قفس پرورش ماهی در مرحله اول در دریای عمان نصب شده تا شاهد رونق صیادی و سودآوری برای صیادان چابهاری باشیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: 57 قفس پرورش ماهی در مرحله اول در دریای عمان نصب شده تا شاهد رونق صیادی و سودآوری برای صیادان چابهاری باشیم.

عطاالله رییسی امروز 4 تیر در جمع خبرنگاران افزود: هر قفس ظرفیت سه نفر اشتغال مستقیم را دارد و این طرح می تواند زمینه اشتغال شمار زیادی از جوانان جویای کار را فراهم کند.

وی تصریح کرد: این طرح یکی از بهترین روش ها برای پرورش انواع آبزیان دریایی است به طوری که پرورش دهنده از هر گونه خطر و حوادث طوفان ها، سرقت شناورهای صیادی توسط دزدان دریایی ایمن است و براساس سرمایه گذاری و تعداد قفس میانگین ماهی پرورشی را با کیفیت بالا برداشت می کند.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: آب و هوای سواحل مکران در جنوب سیستان و بلوچستان به سبب نزدیکی به خط استوا نسبتاً گرم و مرطوب و بر اثر بادهای موسمی مونسون متعادل بوده و همین وضعیت زمینه لازم را برای آبزی پروری فراهم کرده و به نوعی می توان گفت چابهار و کنارک بهشت آبزی پروری ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 57 قفس پرورش ماهی در دریای عمان

نصب 57 قفس پرورش ماهی در دریای عمان