مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-03پزشكي

تاسیس دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب استان هرمزگان


معاون آموزشی وزارت بهداشت از تاسیس دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب استان هرمزگان پس از تایید شورای گسترش دانشگاهها خبر داد و گفت: جذب نیروی بومی؛ - تنها راه برون رفت از کمبود نیروی متخصص است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد در سفر به استان هرمزگان و شهرستان میناب با بیان این مطلب که آموزش شاخص توسعه پایدار وعامل پیشرفت هر کشوراست، عنوان کرد: دغدغه اصلی مردم این منطقه، دغدغه آموزشی است که این نشان دهنده شعور و فهم بالای مردم این شهرستان است.

وی با اشاره به وسعت و گستردگی جمعیت میناب، افزود: در شهرستان میناب ظرفیت ارتقای دانشکده بهداشت به دانشکده علوم پزشکی وجود دارد.

باقری فرد با تاکید بر این نکته که دربحث سلامت خط قرمزما، کیفیت آموزش است، بیان کرد: هر فرد درحیطه کاری خود باید تعهد و مسئولیت اجتماعی داشته باشد و به نیازهای مردم پاسخ دهد.

وی با اشاره به ارزیابی و بازدید میدانی از شهرستان میناب افزود: شهرستان میناب این ظرفیت را دارد که دارای یک دانشکده مستقل باشد که در شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی بررسی کارشناسی و تصمیم گیری می شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: اخذ مجوز باید به نفع مردم و در راستای ارتقای سطح خدمات سلامت باشد، در نتیجه با توجه به ظرفیت موجود در شهرستان، باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب استان هرمزگان

تاسیس دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب استان هرمزگان