مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-26سياسي

تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر احقاق حقوق زائران  


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر احقاق حقوق زائران و نظارت بر عملکرد مسئولان حج تاکید کرد و گفت: چشم امید زائران به عملکرد مدیران نظارت و بازرسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سازمان حج و زیارت رعایت حقوق زائران است، نقش مدیریت نظارت و بازرسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان این که امید زائران به عملکرد شماست، خاطرنشان کرد: اگر مسئولی از وظایفی که برعهده اش بوده تخطی کند به شما گزارش می دهند و زائران چشم امید به شما دارند تا حق او را برگردانید.

بنابراین نباید غفلت کنید چرا که مدیون زائر می شوید.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: آفت دیگر این غفلت، این است مدیری که غیرعمد کوتاهی کرده است همچنان روی اشتباهش باقی خواهد ماند و این رفتار برایش عادی خواهد شد و آن را تکرار خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب میدان دادن به جوانترها را در عملیات حج امسال یکی از نقاط قوت آن دانست و ادامه داد: این که امسال به نیروهای جوان متخصص و کاربلد میدان بیشتری داده شده اتفاق بسیار خوبی است که می تواند برای سالهای آینده کیفیت ارائه خدمات به زائران را افزایش دهد.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان این که زائران ایرانی قدردان زحمات خادمان خود در بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت هستند، گفت: جمع زیادی از زائران از خدمات ارائه شده راض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر احقاق حقوق زائران  

تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر احقاق حقوق زائران