مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-17فرهنگي

لیست بلند فیلم های کمدی در نوبت اکران ؛ تقریبا همه هستند!


کمدی همواره یکی از محبوب ترین ژانرهای سینمایی نزد مخاطبان سینما بوده است و مرور سبد سینمای ایران در سال 1402 از تنوع فیلم کمدی حکایت دارد.

- لیست بلند فیلم های کمدی در نوبت اکران ؛ تقریبا همه هستند! کمدی همواره یکی از محبوب ترین ژانرهای سینمایی نزد مخاطبان سینما بوده است و مرور سبد سینمای ایران در سال 1402 از تنوع فیلم کمدی حکایت دارد.

تسنیم نوشت: کمدی همواره یکی از محبوب ترین ژانرهای سینمایی نزد مخاطبان سینما بوده است.

ژانری که در بسیاری از مواقع به ویژه طی دوران رکود سینما در مقطع فراگیری کرونا و پساکرونا، با تضمین گیشه، ضامن حیات سینما شده است.

مرور جداول فروش سینمای ایران در طول تاریخ، حاکی از آن است که آثار کمدی همواره در زمره پرفروش ترین فیلم ها جای گرفته اند و جالب آنکه کمدی در زمره ژانرهایی است که آثار آن تقریبا در کمتر کشوری به رده پرفروش ترین ها می رسد.

به رغم آنکه طی سال های اخیر، برخی فیلمسازان ایرانی به اسم کمدی، آثاری نازل و کم مایه را تولید و روانه پرده سینماها کرده اند، اما این ژانر همچنان به عنوان یکی از محبوب ترین ژانرها نزد مخاطبان ایرانی مطرح است.

در این گزارش، مروری بر شماری از کمدی های شاخص سینمای ایران خواهیم داشت که در دست تولید هستند و احتمالا در سال 1402 و پس از پایان ایام سوگواری سید و سالار شهیدان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست بلند فیلم های کمدی در نوبت اکران ؛ تقریبا همه هستند!

لیست بلند فیلم های کمدی در نوبت اکران ؛ تقریبا همه هستند!