مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-28اجتماعي

اخذ مجوز اردوی کربلای دانش آموزی/ برنامه ریزی برای پیاده روی اربعین


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به مهلت ثبت نام دانش آموزان در پایگاه های تابستانی ثبت شده در سامانه نورینو تا 15 تیر، - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به مهلت ثبت نام دانش آموزان در پایگاه های تابستانی ثبت شده در سامانه "نورینو" تا 15 تیر، گفت: تا این لحظه 416 هزار دانش آموز که 39 درصد آنها پسر و 61 درصد دختر هستند، در این پایگاه ها ثبت نام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر باقرزاده، در نشست خبری اوقات فراغت دانش آموزان، اظهار کرد: این کار برای اولین بار اتفاق می افتد که امکان ثبت مجموعه پایگاه های تابستانی در سامانه نورینو فراهم شده است.

وی درباره نحوه ثبت پایگاه ها توضیح داد: بعد از ثبت پایگاه در این سامانه، اگر آن پایگاه در سطح مدرسه تعریف شده باشد؛ بچه های آن مدرسه می توانند آن پایگاه را ببینند؛ اگر در سح منطقه و استان و کشوری باشد نیز منطبق با آن قابل دسترسی برای دانش آموزان است.

در پایان تابستان و ایام اوقات فراغت نیز سنجش کیفیت و اثر بخشی آن پایگاه ها و صدور گواهینامه برای دانش آموزان را انجام می دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رویکرد تحولی بعدی این معاونت دقت نظر در طراحی برنامه ها منطبق با سند تحول بنیادین است و در مجموعه برنامه های پایگاه های تابس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز اردوی کربلای دانش آموزی/ برنامه ریزی برای پیاده روی اربعین

اخذ مجوز اردوی کربلای دانش آموزی/ برنامه ریزی برای پیاده روی اربعین