مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-10اقتصادي

مشارکت نهالستان کرج در طرح کاشت یک میلیارد درخت


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیرداری البرز نهالستان در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت توضیح داد: همزمان با آغاز این طرح، بیش از 30گونه بومی و سازگار با شرایط اقلیمی استان البرز در این نهالستان تولید شده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل منابع طبیعی و آبخیرداری البرز نهالستان در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت توضیح داد: همزمان با آغاز این طرح، بیش از 30گونه بومی و سازگار با شرایط اقلیمی استان البرز در این نهالستان تولید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر بیات در حاشیه بازدید از نهالستان بزرگ کرج اظهار کرد: این مجموعه با مساحتی بالغ 134هکتار نهالستانی مادر و یکی از نهالستان های جنگلی کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به نقش این نهالستان در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت توضیح داد: همزمان با آغاز این طرح، بیش از 30گونه بومی و سازگار با شرایط اقلیمی استان البرز در این نهالستان تولید شده است.

وی ادامه داد: این نهالستان با شاخص های فنی تولید نهال و اجرای زیرساخت های موفق نظیر شاسی های سیمانی، تولید نهال گلدانی و ایجاد شبکه آبیاری مکانیزه، یکی از نهالستان های پیشرو در امر تولید نهال در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت است.

به گفته این مسئول، گونه های نهال جنگلی، فضای سبزی و سریع الرشد ازجمله ارس، بنه، بادام، داغداغان، سنجد، زرشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت نهالستان کرج در طرح کاشت یک میلیارد درخت

مشارکت نهالستان کرج در طرح کاشت یک میلیارد درخت