مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 16:352023-06-28اقتصادي

اجرای 8 هزار طرح شیلاتی با همکاری بنیاد برکت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدحسین حسینی» در نشستی با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه، مجری طرح توسعه پرورش ماهی در دریا (قفس)، - رییس سازمان شیلات ایران از اجرای بیش از 8 هزار طرح مشترک شیلاتی با بنیاد برکت در قالب تسهیلاتی و مشارکتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدحسین حسینی در نشستی با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه، مجری طرح توسعه پرورش ماهی در دریا (قفس)، مدیرکل دفتر آبزیان آب شیرین و میهمانانی از بنیاد برکت، با بیان این که با حرکت در چارچوبی مشترک می توانیم به اهداف مد نظر در افزایش تولید برای تامین امنیت غذایی دست یابیم، گفت: با توجه به ظرفیت های بومی و زیستی استان ها و تهیه اطلس ها، در برنامه تحولی شیلات به توسعه عمودی توجه شده است که برای تحقق آن باید توسعه مکانیزاسیون مدنظر قرار گیرد.

وی توجه به آبزی مصرفی و ارزان سازی آبزیان را مورد تاکید قرار داد و افزود: با ایجاد رستوران های سیار و عرضه ماهیان ارزان قیمت و تهیه غذا های سلامت می توان در این زمینه موفق عمل کرد.

معاون وزیر در سازمان شیلات ایران، به بنیاد برکت پیشنهاد داد که اولویت های این سازمان در افزایش بهروری را مدنظر قرار داده و به توسعه واحد های خرد توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 8 هزار طرح شیلاتی با همکاری بنیاد برکت

اجرای 8 هزار طرح شیلاتی با همکاری بنیاد برکت