مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 00:202023-07-19سياسي

کار در بهزیستی نمودی از خداخواهی در بستر دگرخواهی است


رییس کل دادگستری استان اردبیل به مناسبت هفته بهزیستی با همراهی مدیر کل بهزیستی استان از مرکز اورژانس 123، مرکز مشاوره 1480 و برخی از خانه های مرکز نگهداری کودکان و زنان بی سرپرست مرکز استان اردبیل بازدید کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس کل دادگستری استان اردبیل به مناسبت هفته بهزیستی با همراهی مدیر کل بهزیستی استان از مرکز اورژانس 123، مرکز مشاوره 1480 و برخی از خانه های مرکز نگهداری کودکان و زنان بی سرپرست مرکز استان اردبیل بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو 28 تیر در حاشیه بازدید از قسمت های مختلف اداری و خدمات رسان بهزیستی شهرستان اردبیل، ضمن تبریک هفته بهزیستی به پرسنل حاضر گفت: عشق و انگیزه الهی از مشخصه های بارز پرسنل شاغل در مراکز خدمت رسان این سازمان ارزشمند است که نتیجه عمل خالص این عزیزان پرورش نسل آینده ساز برای مملکت اسلامی می باشد.

وی با اشاره به ظرفیت فوق العاده بالای تشکیلات قضایی استان در تسریع رفع مشکلات این مراکز افزود: گزارش مکتوب مشکلات و پیگیری مجدانه آن در رفع آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود و در این زمینه دادگستری استان آمادگی دارد از تمام ظرفیت خود جهت پیگیری حل مشکلات استفاده نماید.

کثیرلو در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: خدمت جهادی خدمتی است که نتیجه آن در کف جامعه برای آحاد مردم متقاضی آن خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار در بهزیستی نمودی از خداخواهی در بستر دگرخواهی است

کار در بهزیستی نمودی از خداخواهی در بستر دگرخواهی است