مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 16:102023-06-23سياسي

اسلام رسیدگی به معیشت قاضی را مورد تاکید قرار داده است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: کارکنان و قضات دادگستری با کمترین حقوق و مزایا فعالیت می کنند و این در حالیست که اسلام رسیدگی به معیشت قاضی را مورد تاکید قرار داده است.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: کارکنان و قضات دادگستری با کمترین حقوق و مزایا فعالیت می کنند و این در حالیست که اسلام رسیدگی به معیشت قاضی را مورد تاکید قرار داده است.

حجت الاسلام والسلمین محمد محمد عبادی زاده ظهر امروز (دوم تیرماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی خواستار تقویت ارتباط مردمی دادگستری با مردم شد و اضافه کرد: در پرونده های قضایی به طور معمول یکی از طرفین که حکم بر علیه اش صادر شده ناراضی است و خود را مظلوم می داند.

به گفته حجت الاسلام عبادی زاده به همین دلیل افرادی در جایگاه قاضی یا مشاور باید بتوانند روند دادرسی را برای جامعه توضیح دهند.

خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام حج خاطرنشان کرد: فرهنگسازی حج یک وظیفه عمومی و همگانی است.

حجت الاسلام عباد زاده اضافه کرد: مسئله حج با ولایت پیوند مستقیم دارد و تولی و تبری دو رکن اساسی آن هستند که حجاج ایران نسبت به آنها دغدغه و حساسیت ویژه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام رسیدگی به معیشت قاضی را مورد تاکید قرار داده است

اسلام رسیدگی به معیشت قاضی را مورد تاکید قرار داده است