مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-13اجتماعي

فعالیت 74 شناور ویژه گردشگری در مرز دریایی ایران و آذربایجان


گشت دریایی با شناورهای تفریحی و بازدید از مرز دریایی ایران و آذربایجان در شمال غربی استان گیلان و شهرستان مرزی آستارا یکی از پرطرفدارترین تفریحات دریایی در میان مسافران تابستانی ورودی به آستارا است.

- ایسنا/گیلان گشت دریایی با شناورهای تفریحی و بازدید از مرز دریایی ایران و آذربایجان در شمال غربی استان گیلان و شهرستان مرزی آستارا یکی از پرطرفدارترین تفریحات دریایی در میان مسافران تابستانی ورودی به آستارا است.

حضور مقتدرانه مرزبانان همیشه بیدار هنگ مرزی آستارا در مناطق مختلف مرزی این شهرستان و بهره مندی مسافران از تفریحات دریایی در حاشیه مرز دریایی با قایق های تفریحی برای گردشگران بسیار جذاب است.

شهرستان آستارا که از جمله مهمترین مرزهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و دارای سه مرز آبی، خاکی و ریلی با کشور آذربایجان می باشد، از مناظر چشمگیر مرز زمینی، ریلی و همچنین مرز دریایی برخوردار است که همواره مورد توجه گردشگران قرار دارد.

استان گیلان بیش از 300 کیلومتر مرز زمینی، دریایی و ریلی دارد و طول حوزه ماموریتی دریا در این استان مرزنشین جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر 272 کیلومتر از رودخانه مرزی آستاراچای در دهانه پل مشترک مرزی تا انتهای شرق استان ادامه داشته و 38.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 74 شناور ویژه گردشگری در مرز دریایی ایران و آذربایجان

فعالیت 74 شناور ویژه گردشگری در مرز دریایی ایران و آذربایجان