مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-05اقتصادي

دولت مقدمات پیوستن به بریکس و اوراسیا را با قوت پیگیری می کند


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به عضویت ایران در سازمان شانگهای گفت: دولت مقدمات لازم برای پیوستن به بریکس و اتحادیه اوراسیا را با قوت و جدیت پیگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمحمد حسینی در جمع فعالان حوزه صنعت و معدن، کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولتی تحول گرا و عدالت محور است، گفت: تحول گرایی به این معناست که دولت به وضع موجود بسنده نمی کند و با برنامه و جدیت می کوشد وضعیت نامناسبی را که تحویل گرفته به نفع مردم متحول کند و در طول دو سال گذشته اقدامات بزرگی در حوزه های مختلف آغاز و انجام شده و این روند با قوت ادامه خواهد یافت.

حسینی در ادامه با اشاره به مشکل آب استان یزد خاطرنشان کرد: به خاطر خشکسالی دهه گذشته در کشور، کمبود آب به مشکل فراگیر در تمام استان های کشور تبدیل شده است و برای حل مسئله، دولت برنامه ریزی جامعی کرده و با اجرای طرح های مختلف تلاش می کند تا ناترازی های موجود در حوزه انرژی به ویژه بخش آب و برق را جبران کند تا کمبودها کاهش و در نهایت برطرف شود و تاکنون چند نیروگاه برق را به بهره برداری رسانده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تأکید کرد: بی تردید با عزم جزم، پشتکار و پیگیری مدیران دولتی و همت بخش خصوصی، نیازهای کشور در این حوزه به تدریج برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مقدمات پیوستن به بریکس و اوراسیا را با قوت پیگیری می کند

دولت مقدمات پیوستن به بریکس و اوراسیا را با قوت پیگیری می کند