مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-26اقتصادي

کارخانه کیوان با 10 درصد ظرفیت فعال است


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه در حال حاضر کارخانه کیوان با 10 درصد ظرفیت فعال است گفت: نابسامانی در بخش حقوق پرسنلی و تأمین مواد اولیه گریبانگیر مجموعه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید بهزادی شریف ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در خصوص کارخانه کیوان پیگیری بسیاری انجام شده است اظهار کرد: دو مسیر، راهکار حل این مشکل است، مورد اول واگذاری به بخش خصوصی است که از اساس واگذاری زیر سوال است.

وی با بیان اینکه مورد دوم نیز طرح موضوع در قانون حمایت صنعتی است که از استان درخواست داده شده است تصریح کرد: وزارتخانه در این باره اقدامی نکرد تا اخیرا طی مکاتبات استاندار با وزارتخانه مسئله کارخانه کیوان جدای از بحث شرکت داروگر در قانون حمایت مطرح شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان خاطرنشان کرد: به دستگاه های طلبکار از کارخانه کیوان مانند تامین اجتماعی، بانک ها، اداره کار و امور مالیاتی نامه زدیم تا احکام صادر شده و توقیف های صورت گرفته را در اختیار ما قرار دهند و به عنوان یکی از شروط قانون حمایت صنعتی نسخه ای ارائه دهیم.

  وی با تاکید بر اینکه متاسفانه این احکام به عنوان مستندات در اختیار ما قرار نگرفت گفت: فقط یکی از کارگران کارخانه کیوان حکم توقیفی در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه کیوان با 10 درصد ظرفیت فعال است

کارخانه کیوان با 10 درصد ظرفیت فعال است