مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-03ورزشي

گنج خانلو نماینده ایران در رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی جهان


طلسم حضور دوچرخه سواران ایران در مسابقات قهرمانی جهان شکسته شد تا دوچرخه سواری کشورمان پس از 9 سال یک نماینده در مسابقات قهرمانی جهان و آن هم در رشته پیست داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست جهان در سال 2023 یک ماه دیگر در گلاسکو اسکاتلند برگزار می شود و ایران پس از سال ها دعوت نامه ای را برای حضور در این رویداد دریافت کرده است.

پیش از این در سال 2016 محمد گنج خانلو رکابزن کشورمان در بخش رده سنی زیر 23 سال در مسابقات قهرمانی جهان استقامت جاده در قطر شرکت کرده بود و در جایگاه بیست و سوم ایستاد.

اما این برای نخستین بار و پس از سال ها دوری از میادین بین المللی و جهانی پیست است که ایران می تواند نماینده ای در سطح جهانی داشته باشد.

رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: دعوت نامه حضور یک دوچرخه سوار را در مسابقات قهرمانی جهان پیست دریافت کرده ایم.

با توجه به شرایط رکابزنان و وضعیت آنها و کسب مدال طلای آقای گنج خانلو در مسابقات قهرمانی آسیا تصمیم کمیته فنی فدراسیون بر این شده تا وی نماینده ایران در این بخش باشد.

وی افزود: این سهمیه جهانی در رشته اومنیوم می باشد و رکابزن ایران هم در این ماده در مسابقات قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنج خانلو نماینده ایران در رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی جهان

گنج خانلو نماینده ایران در رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی جهان