مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-01سياسي

سخنگوی وزارت دفاع: دو لایحه جدید برای سربازی به مجلس ارسال می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع، با اشاره به اقدامات این نهاد در حوزه سربازی گفت: درخصوص سربازی با هماهنگی ستاد کل نیرو های مسلح، - سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به تهیه و تدوین دو لایحه درباره سربازی توسط این نهاد گفت: لوایح مهارت آموزی سربازان و اصلاح قانون نظام وظیفه هردو در دستور کاردولت قرار دارند و ظرف یک یا دو ماه آینده به مجلس ارسال می شوند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع، با اشاره به اقدامات این نهاد در حوزه سربازی گفت: درخصوص سربازی با هماهنگی ستاد کل نیرو های مسلح، دو لایحه را به دولت تقدیم کرده ایم.

در این راستا، یک لایحه با نام تقویت مهارت آموزی سربازان در دوره خدمت در کمیسیون اصلی دولت تصویب شده است.

وی افزود: براساس این لایحه، قرار است امتیازاتی در حوزه آموزش و مهارت یابی در دوره خدمت با هدف استفاده بهینه از فرصت سربازی و همچنین، حمایت ها و تسهیلات ویژه ای را به صورت قانونمند برای اشتغال سربازان پس از دوران خدمت وظیفه خواهیم داشت.

* تمهیدات وزارت دفاع برای اشتغالزایی سربازان پس از دوران خدمت سربازی معاون توسعه و مدیریت وزارت دفاع با بیان اینکه اگر لایحه پیشنهادی ما در مجلس تصویب شود، پیش بینی این است در سال های آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت دفاع: دو لایحه جدید برای سربازی به مجلس ارسال می شود

سخنگوی وزارت دفاع: دو لایحه جدید برای سربازی به مجلس ارسال می شود